Vil du optimere din bundlinje? Det er nemmere end du tror!

12.09.2019

Mange opgaver, og en indtjening og bundlinje der ikke afspejler det.

Det går godt for din forretning. Der kommer løbende opgaver ind. Faktisk så mange opgaver, at du ikke kan nå dem alle sammen. Men indtjeningen og bundlinjen følger ikke med mængden af opgaver. Lyder det bekendt?

 

Hvordan øger man indtjeningen?

Det er virkeligheden for mange installatører. Derfor er KlarPris på plads med et nyt tiltag, som har fokus på optimering af dine indkøb, og selve adfærden når du køber varer: Nu kan du nemlig booke en KlarPris-konsulent til at hjælpe dig med indkøbsprocessen.

 

Hvordan fungerer konsulentpakkerne?

Vores konsulenter tager udgangspunkt i dine nuværende aftaler, og skræddersyr den konsulentpakke du vælger, så den passer til din virksomheds behov og hverdag. Du kan vælge imellem 3 forskellige konsulentpakker.

 

  1. Undervisning: Til dig som lige er begyndt at bruge KlarPris, og gerne vil godt i gang. Vi kommer ud og underviser dig og holdet i KlarPris, og hvordan du kommer bedst fra start med at handle og optimere dit indkøb.
  2. Proces og optimering: Til dig som gerne vil tage dine indkøb til næste niveau. Vi dykker ned i dit data, og ser på, hvor du kan sætte ind for at optimere din bundlinje.
  3. Vedligehold: Til dig som har travlt i hverdagen, og ikke har tid til at få dine aftaler og lignende ind i KlarPris.

 

Læs om konsulentpakkerne, og lær vores konsulenter at kende:

Er du klar til at tage det næste skridt, og optimere dine indkøb og din indkøbsadfærd? Så kan du læse mere om konsulentpakkerne herunder, og blive klogere på vores to KlarPris-konsulenter.

 

Læs mere om konsulentpakkerne her