Få styr på dit indkøb med KlarPris

Nem sortimentstyring af dine foretrukne producenter og leverandører

Sortér nemt blandt dine foretrukne leverandører og producenter, og find hurtigt de bedste priser og produkter. Systemet er digitalt og kan opdateres i realtid, så hele virksomheden altid har adgang til den nyeste data. Gør din indkøbsproces enklere, hurtigere og mere effektiv med KlarPris.

To mænd i et køkken. Den ene står på en stige og kigger ned på den anden, der viser noget frem på sin mobil

Sortimentstyring

Få fuld kontrol over indkøbene med sortimentstyring

Sortimentstyring i KlarPris giver dig overblik og kontrol over, hvad der bliver lagt i kurven.

Som administrator i KlarPris kan du nemt styre, hvilke produkter, leverandører og producenter der skal være synlige og tilgængelige for dine medarbejdere, så alle handler i tråd med din virksomheds indkøbspolitik, rabataftaler og kvalitetskrav.

Det betyder, at du kan:

Det er nemt at markere og prioritere de leverandører, grossister og producenter, I ønsker at bruge og derved strømline materialeindkøbene på tværs af medarbejdere og projekter.

Favoritlister i KlarPris

Favoritlister med foretrukne produkter

Med favoritlister i KlarPris kan du sikre, at der bliver handlet korrekt og i tråd med din virksomheds standarder. Favoritlister er en effektiv form for sortimentstyring, hvor du kan samle foretrukne materialer, produkter og producenter. På den måde slipper dine medarbejdere for at søge blandt de mange varer, og du undgår forkerte bestillinger.

Favoritlister gør det enkelt at:

Mand står på stige og arbejder på emhætte i køkken
Mand med armene over kors

Bandlyste produkter i KlarPris

Fravælg produkter du ikke ønsker skal i kurven

Med funktionen bandlyste produkter kan du sikre, at der ikke bliver købt materialer, der strider mod din virksomheds indkøbsaftaler, kvalitetskrav eller interne retningslinjer. Denne funktion er en vigtig del af effektiv sortimentstyring, hvor du som administrator selv vælger, hvilke produkter, producenter eller leverandører der ikke må bruges – og dermed blokerer dem direkte i platformen.

Det giver ro i maven, styr på standarderne og færre fejl i indkøbene.
Bandlyste produkter gør det nemt at:

Sådan bruger du KlarPris i hverdagen

Når du bruger KlarPris som dit digitale indkøbssystem, får du adgang til en række funktioner, der gør indkøbsprocessen nemmere, billigere og langt mere overskuelig.

Indkøb & Pris-sammen­ligning

Sammenlign priser på samme produkt på tværs af leverandører og grossister – og køb ind direkte i ét samlet overblik. Vælg den bedste pris og bestil med få klik.

Sortiment­styring

Marker foretrukne leverandører og producenter, så hele virksomheden handler efter samme indkøbs- og kvalitetspolitikker. Det sikrer ensartede køb og minimerer fejl.

Ekspreslevering & afhentning

Send afhentningsordrer eller bestil materialer til levering, når du har brug for det. KlarPris viser nærmeste leverandør med varen på lager, så du hurtigt kan få det, du mangler, mens du er på farten.

Fakturakontrol

Automatisk tjek og kontrol af dine fakturaer, hvor prisforskelle bliver fanget af systemet, uden du behøver at gøre noget. Du undgår tidskrævende gennemgange og økonomiske fejl.

Kalkulation

Udregn tilbud hurtigt og nemt med KlarPris’ brugervenlige kalkulationsmodul KlarCalc. Kalkulationsmodulet er et tilvalgsprodukt i KlarPris.

Analyseværktøj

Optimer forretningen med værdifuld data fra analyseværktøjet. Få indblik i indkøbsmønstre og identificér muligheder for optimering og besparelse. Analyseværktøjet er et tilvalgsprodukt i KlarPris

Ofte stillede spørgsmål

Ja, med KlarPris’ sortimentstyring kan du oprette favoritlister med dine foretrukne produkter og leverandører. Det gør det nemt for dine medarbejdere hurtigt at finde og bestille varer, der passer til virksomhedens standarder.

Med KlarPris’ sortimentstyring kan du opsætte bandlyste produkter og leverandører. Det giver dig kontrol over sortimentet og sikrer, at indkøb følger virksomhedens politikker og aftaler.

En favoritliste er en samling af udvalgte produkter, som du eller dine medarbejdere hurtigt kan finde og bestille. Det sparer tid, når du skal gøre dine indkøb, og gør det lettere at holde styr på virksomhedens standardvarer.

Et bandlyst produkt er et produkt, du har markeret som uønsket i KlarPris. Funktionen er en del af sortimentstyring, så du undgår fejlkøb og sikrer, at medarbejderne altid vælger de rigtige varer.

Start en dialog

Vil du se, hvad KlarPris kan gøre for dig?

Der er en grund til, at over 15.000 brugere allerede har valgt KlarPris som deres foretrukne dynamiske indkøbssystem i hverdagen. Platformen gør det nemt at holde styr på materialeindkøb, både på kontoret og på farten.

Vil du høre, hvordan KlarPris kan lette indkøbet i din virksomhed?
Book en gratis demonstration, og lad os vise dig, hvordan systemet fungerer i praksis.