KlarPris indkøbssystem

Et komplet og datadrevet indkøbssystem

KlarPris er et klassisk indkøbssystem, der udregner dine nettopriser, så du får det totale overblik. Vores indkøbssystem er branchens ældste, og vi har brugt vores mange år i branchen på at udvikle de bedste features.

Med indkøbssystemet får du
Alle leverandører samlet ét sted
Dine leverandørers varer er samlet i KlarPris, så du ikke skal besøge flere hjemmesider, hver gang du skal handle.
Udregning af nettopriser
KlarPris udregner dine nettopriser, så du ikke skal sidde med lommeregner og udregne priser hos alle leverandørerne.
Faktura-analyse
Alle fakturaer fra dine leverandører bliver automatisk kontrolleret, så du kan se hvis der er en fejl.
KlarPris_Illustrationer
Avanceret indkøbsalgoritme
Systemet viser dig, hvilke leverandører du skal købe hver vare hos, for at lave det bedste køb.
KlarPris_Illustrationer
Intelligent søgefunktioner
Du kan både bruge den traditionelle søgebar, eller markedets bedste og hurtigste kategorisystem, der viser billeder hele vejen igennem søgningen.
KlarPris_Illustrationer
Lagerstatus
Lagerstatus opdateres i realtid, så du kan se, hvis en vare ikke er på lager hos en af dine leverandører.
KlarPris_Illustrationer
Favoritlister
Slip for at finde de samme varer gentagende gange: Gem dem på favoritlister!
Relaterede varer
Når du har lagt en vare i indkøbskurven, vil KlarPris vise dig, hvilke produkter du højst sandsynligt skal bruge sammen med varen.
Alternative varer
Hvis der findes et bedre eller billigere alternativ til den vare du har valgt, vil KlarPris vise dig det.

Med KlarPris app kan du handle på farten

Står ud ude ved kunden og mangler varer? Ingen problemer, bare find din mobil eller tablet frem, åben KlarPris’ app og bestil de varer du skal bruge.

Indkøbssystemet understøtter alle de leveringsformer som grossisterne bruger, så du kan få dine varer lige så hurtigt som grossisterne kan levere dem.

Dine systemer spiller sammen med KlarPris
Har du forskellige systemer til time- & sagsstyring, indkøb, kalkulationer, administration osv.? Og er du træt af, at intet af det spiller sammen?

Med KlarPris får du en fuld-integreret løsning, hvor alle systemer på tværs af dine opgaver spiller sammen. Det betyder at du kan oprette og sende tilbud, købe de materialer du skal bruge, administrere opgaver og sende fakturaer - helt uden at logge ind og ud af forskellige systemer!
Kommunikation med dine kunder
Jublo håndterer kommunikationen med dine kunder, bl.a. tilbudsafsendelse og den daglige kommunikation. Med Jublo kan kunder booke tid hos dig på dit website, præcis som når de booker tid hos frisøren.
De førende time- og sagssystemer
Ordrestyring.dk og E-Komplet behøver næppe den store introduktion. De to systemer digitaliserer din forretning, og gør administration nemt som en leg!
Brugervenligt kalkulationssystem
KlarCalc er et kalkulationssystem, som med sit utrolig brugervenlige design gør kalkulationsprocessen nem og overskuelig. KlarCalc strømliner tilbudsprocessen og sparer tid i den ikke-fakturerbar proces.

Det siger Wolf VVS om vores indkøbssystem

 

Book en gennemgang af indkøbssystemet

Kontakt os på telefon 69 15 50 70 eller book tid til en gennemgang.

Book tid