Vælg mellem 3 forskellige konsulentpakker
Vores konsulenter tager udgangspunkt i din virksomhed, og viser dig, hvordan du forbedrer dit indkøb og din bundlinje!
Pakke 1: Undervisning
Er der flere i virksomheden, som skal bruge KlarPris? Få vores konsulent ud og undervis alle jeres brugere i KlarPris.
Inkl. opsætning af alle brugere.
Pakke 2: Proces og optimering
Vores konsulent tager udgangspunkt i din virksomhed, og viser dig, hvordan du kan bruge KlarPris' funktioner til at optimere dit indkøb og din bundlinje.
Pakke 3: Vedligehold
Skal vi tjekke, at dine rabataftaler er indlæste og opdaterede, og at alt i din KlarPris spiller? Få vores konsulent ud til en detaljeret gennemgang.

Hvor meget kan jeg spare med KlarPris?

Udgifter til materialer er et oplagt sted at sætte ind, for at forbedre din bundlinje. Og der er mange penge at hente, 30-40% af dine udgifter går nemlig til materialer!

 

Men hvis jeg køber varer billigere, så tjener jeg også mindre… ikke?

Ikke med KlarPris! KlarPris har nemlig et moderne avancesystem, som lægger din avance på markedspriser. Når du skal sælge en vare, vil KlarPris scanne forbrugermarkedet, og se hvad dine kunder kan købe varen til. Din avance bliver lagt oven i dén pris, ikke din kost- eller listepris. I 75% af tilfældene betyder det, at du tjener mere på dine varer, end du gør med det gammeldags avancesystem.

Pakke 1: Undervisning

Konsulenten kommer ud, og underviser jer i hold af 5 personer ad gangen. Undervisningen vil lægge vægt på følgende elementer:

  • Opsætning af KlarPris på computer, tablet og telefon
  • Generel brug af KlarPris (de mest relevante punkter fra pakke 1 vil blive gennemgået)

Pakke 2: Proces og optimering

Konsulenten kommer ud til din virksomhed. Her gennemgår I følgende funktioner, og ser på, hvordan du kan bruge funktionerne til at forbedre dit indkøb.

  • Favoritlister
  • Kategorisystem 
  • Relaterede varer
  • Alternative varer
  • Fakturakontrol inkl. afvigelser
  • Det bedste vs. det billigste køb
  • Import/eksport af varer via Excel
  • Flere konti
  • Dataværktøj
  • Udbudslister
  • Foretrukne produkter
  • Samhandelsaftalestruktur
  • Salgspriser (avancesystem)

Pakke 3: Vedligehold

Konsulenten tjekker jeres KlarPris, og sikrer sig, at alt er sat op korrekt. Der vil især være fokus på følgende punkter:

  • Tjek af leverandørlogins 
  • Sletning af tidligere brugere 
  • Tilføjelse af nye brugere 
  • Brugerrettigheder 
  • Indhentning og indlæsning af opdaterede samhandelsaftaler på alle konti

Har du Ordrestyring.dk?

Alle konsulentpakker bliver naturligvis tilpasset til din virksomhed, og de systemer du bruger i hverdagen. Hvis du bruger Ordrestyring.dk, vil vores konsulenter naturligvis tage højde for dette, og tage udgangspunkt i den måde, du bruger KlarPris og Ordrestyring.dk på.

For priser og yderligere information, kontakt din konsulent i dag.

Bor du i Jylland? Kontakt Kim.

Kim har stor erfaring med effektivisering af indkøb. Han kommer fra en leder-stilling i Bravidas indkøbsafdeling, hvor han især har arbejdet med optimering af projektindkøb.

Telefon: 92 82 42 82

E-mail: kim@klarpris.dk

Bor du på Fyn eller Sjælland? Kontakt Ole.

Ole har stor erfaring med forandringsledelse og implementering af nye arbejdsgange. Han har solgt KS-systemer til håndværkere i mange år, og har hjulpet håndværkere med at implementere ændringer.

Telefon: 31 23 23 24

E-mail: ole@klarpris.dk

Har du ikke KlarPris endnu?

Prøv webshoppen gratis i 14 dage, og se hvor let dit indkøb kan blive!

Prøv gratis