Partnerchef

KlarPris – Danmarks førende B2B indkøbssystem til installationsbranchen – søger en Partnerchef til det danske marked.

Om jobbet

Som Partnerchef får du ansvaret for alt vedr. nuværende og potentielle partnere, lige fra etablering af kontakt, indgåelse af aftale, efterfølgende relationspleje og alt derimellem. Du får dit eget budget, men vil indgå som en del af det øvrige salgsteam, hvorfor du vil have mulighed for at trække på både kollegaer og specialister.

 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være at:

  1. Opbygge relationer til branchens leverandører, grossister og producenter.
  2. Etablere og drive den kommercielle dialog med vores partnere.
  3. Sætte dig ind i partnernes og slutkundernes respektive forretninger, og sammen med interne specialister definere nye løsninger, som KlarPris kan tilbyde.
  4. Besøge partnere og informere om mulighederne ved KlarPris Partnerprogram.
  5. Følge op på vores partnernes performance og rådgive dem ud fra best practice.
  6. Koordinere kampagner med marketing.
  7. Planlægge, booke og udføre egne salgsture.
  8. Sørge for at nye partnere implementeres korrekt i KlarPris.

Stillingen er nyoprettet, men opgaverne er tidligere varetaget af vores Salgschef, så der vil være en god base at starte ud fra.

Jobbet inkluderer et par messearrangementer årligt, så det forventes at du er fleksibel med dine arbejdsdage.

 

Din profil og personlighed

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Til gengæld er det vigtigt, at du har solid erfaring med partnersalg, rådgivning og relationspleje. Erfaring fra installationsbranchen er et klart plus, men ikke et absolut krav.

Det er vigtigt at du udviser professionalisme, engagement og kvalitet i din omgang med kunder, og kan begå dig uanset hvem i organisationen du taler med.

 

Derudover forventer vi at du:

  1. Er en optimistisk og udadvendt person, der evner at etablere og udvikle relationer.
  2. Har gennemslagskraft og en overbevisende fremtoning.
  3. Arbejder selvstændigt og struktureret, og formår at planlægge din arbejdsdag selv.
  4. Kan præsentere løsninger på en forståelig måde, der skaber resultater for både dig og kunden.
  5. Besidder en analytisk sans, og har gode kommunikationsevner.
  6. Er målrettet og resultatorienteret.
  7. Bidrager med gå-på-mod og positiv stemning.
  8. Trives i en virksomhed med høje ambitioner.

 

Du tilbydes

En selvstændig hverdag med masser af frihed og spændende udfordringer. Du planlægger selv din hverdag, så din egen indsats er afgørende for din succes. Du bliver en del af et dynamisk team, hvor der er højt til loftet og stor frihed under ansvar.

I det daglige vil du referere til Salgchef Simon Uldall.

Oven i dette kommer en attraktiv lønpakke og mulighed for firmabil. Computer og mobil er inkluderet.

 

Virksomheden

KlarPris er en innovativ tech-virksomhed som har udviklet en effektiv one-stop-shopping-løsning, der optimerer indkøbsprocessen både tidmæssigt og økonomisk for B2B-aktører i installationsbranchen. Siden vores opstart i 2013 er vi vokset massivt, og i dag er vi tilstede i både Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Østrig.

Vi er en ung og dynamisk virksomhed, som primært består af udviklere, brancheeksperter og administrative hænder. Vores hovedkontor ligger i København (Christianshavn), hvor dine kommende 18 kollegaer har sin gang. Hvis du lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø med et godt sammenhold, sjove fællesarrangementer og højt til loftet, så ansøg i dag!

 

Søg jobbet

Vi holder løbende samtaler, så hvis du mener at du har det der skal til, så send en ansøgning til rekrutteringsansvarlige Ahmad Mohsen på ahmad@klarpris.dk i dag.

Har du spørgsmål eller vil vide mere om jobbet så kontakt Simon Uldall på mail simon@klarpris.dk.

Bemærk: Vi har kun brug for dit CV.