Digitaliser din forretning med KlarPRis
Uanset om du arbejder med VVS eller er elektriker, er KlarPris en digital løsning skabt til at forenkle din hverdag. Med KlarPris får du det fulde overblik over materialeindkøb – så du kan handle hurtigt, effektivt og til den rigtige pris, hver gang.
Med KlarPris får du fuldt overblik over priser på tværs af leverandører og producenter. Det gør det nemt at sammenligne priser og altid gøre det bedste køb.
KlarPris samler alle dine leverandører og priser ét sted, så du nemt og hurtigt kan bestille alle de materialer, du har brug for.
Med KlarPris har du adgang til alt dit indkøb med bare ét login. Tag KlarPris med på farten og få prisoverblik og nem adgang til indkøb – uanset hvor du er.
Indkøbssystem til el og vvs
KlarPris er en digital løsning og et dynamisk indkøbssystem, udviklet til håndværksbranchen – særligt VVS’ere og elektrikere. Med ét login får du adgang til dine egne priser fra alle de største leverandører og producenter og kan nemt sammenligne priser, bestille materialer og holde økonomisk overblik direkte i ét system.
KlarPris gør det nemt at håndtere alt omkring indkøb:
KlarPris er en fleksibel og digital løsning, der både virker på desktop og som mobil app – så har du adgang til dit indkøb, uanset hvor du befinder dig.
KlarPris er en digital løsning, der tilpasses din måde at arbejde på. Vi gør det nemt at koble KlarPris sammen med dine eksisterende systemer og hjælper dig godt i gang.
Integrationer
Få en glidende hverdag, hvor dine systemer taler sammen. KlarPris integrerer nemt med branchens foretrukne time- og sagsstyringssystemer – alt sammen i ét strømlinet workflow.
Kom nemt i gang
Det er nemt at komme i gang med KlarPris. Vi sørger for, at du kommer godt fra start. Fra første møde til implementering og brug, supporterer og guider vi dig. Onboarding tilpasses din hverdag, så du hurtigt får styr på platformen og fuldt udbytte af KlarPris.
Når du bruger KlarPris som dit digitale indkøbssystem, får du adgang til en række funktioner, der gør indkøbsprocessen nemmere, billigere og langt mere overskuelig.
Sammenlign priser på samme produkt på tværs af leverandører og grossister – og køb ind direkte i ét samlet overblik. Vælg den bedste pris og bestil med få klik.
Marker foretrukne leverandører og producenter, så hele virksomheden handler efter samme indkøbs- og kvalitetspolitikker. Det sikrer ensartede køb og minimerer fejl.
Send afhentningsordrer eller bestil materialer til levering, når du har brug for det. KlarPris viser nærmeste leverandør med varen på lager, så du hurtigt kan få det, du mangler, mens du er på farten.
Automatisk tjek og kontrol af dine fakturaer, hvor prisforskelle bliver fanget af systemet, uden du behøver at gøre noget. Du undgår tidskrævende gennemgange og økonomiske fejl.
Udregn tilbud hurtigt og nemt med KlarPris’ brugervenlige kalkulationsmodul KlarCalc. Kalkulationsmodulet er et tilvalgsprodukt i KlarPris.
Optimer forretningen med værdifuld data fra analyseværktøjet. Få indblik i indkøbsmønstre og identificér muligheder for optimering og besparelse. Analyseværktøjet er et tilvalgsprodukt i KlarPris
Nem opsætning i KlarPris
I KlarPris kan du nemt oprette dine medarbejdere som brugere i systemet. Tilpas dine medarbejders roller og adgange, så de kan tilgå netop de funktioner, der er relevante for dem.
Du kan:
Med KlarPris har du fuld kontrol samtidig med, at dine medarbejdere får en digital løsning, der gør deres hverdag nemmere.
Download KlarPris app
Med KlarPris-app’en har du alt, du behøver lige ved hånden, når du er på farten. Find nærmeste leverandør, tjek lagerstatus, og bestil en ekspreslevering eller afhentningsordre. Du kan bestille præcis, som du kender det fra din foretrukne leverandør eller grossist – KlarPris understøtter alle de ordretyper, du er vant til.
Brug KlarPris på desktop på konteret eller på mobilen, når du er på farten.
Ja. KlarPris er en digital løsning, der fungerer både på computer, tablet og mobil. Du kan gratis downloade KlarPris-app’en i App Store eller Google Play.
KlarPris er relevant for alle i den tekniske installationsbranche, der har ansvar for indkøb, projektstyring eller økonomi i virksomheden.
Med KlarPris’ digitale løsning kan du oprette brugere med forskellige rettigheder, så hver medarbejder kun får adgang til de funktioner, de har brug for. Det giver dig fuld kontrol over, hvem der kan bestille varer eller se følsomme data.
Start en dialog
Der er en grund til, at over 15.000 brugere allerede har valgt KlarPris som deres foretrukne dynamiske indkøbssystem i hverdagen. Platformen gør det nemt at holde styr på materialeindkøb, både på kontoret og på farten.
Vil du høre, hvordan KlarPris kan lette indkøbet i din virksomhed?
Book en gratis demonstration, og lad os vise dig, hvordan systemet fungerer i praksis.