Ved du hvor meget af dine projektkøb, der bliver lavet på aftalen?

Du har lavet en god projektaftale, men bliver den også brugt? Indkøbsdata fra mere end 2000 installatør-virksomheder viser, at mere end 70% af alt projektindkøb bliver handlet udenfor projektaftalen.

Derfor har vi lavet funktionen “projektkøb”, som hjælper dig med at styre projektindkøbet, så alt bliver handlet på den rigtige aftale.

Du kan også trække en projektrapport, som bl.a. viser, hvilke varer der er købt på aftalen, og hvilke varer der er købt udenfor projektet.

Sådan fungerer det

Når du opretter en ny konto i KlarPris, markerer du kontoen som en projektkonto. Derefter indlæser du din projektaftale, og så er du klar til at købe varer til projektet.

Når du skal købe varerne, skal du blot vælge kontoen/projektet i KlarPris, og dernæst finde de varer du skal købe. Så opnår du automatisk de gode rabatter, som du har forhandlet dig til.

Prøv KlarPris gratis i 14 dage!

Indkøbssystemet bruges af mere end 2000 virksomheder.

Prøv systemet gratis, og se hvor nemt du får overblik over dit indkøb og dine indkøbsdata!

Prøv det gratis