”Man kan hurtigt lave sin egen årsløn ved at bruge faktura-analysen!”
Finn L. & Davidsen A/S plejede at håndtere og kontrollere fakturaer manuelt. I mange tilfælde var der fejl i fakturaerne, og det betød ekstra tid på at kontakte leverandører og rette fejl.
Lasse Hougaard valgte KlarPris’ platform, fordi den tager hånd om hele indkøbsprocessen. Alle virksomhedens fakturaer bliver nu holdt op mod rabataftaler og kontrolleret. Hvis der er en fejl, kan Lasse hente en rapport med de nødvendige detaljer, og sende den videre til leverandøren.
”Det har været meget nemt at indføre faktura-analysen. Hvis man kender Excel, så er det lige til at sætte i gang”, fortæller Lasse.
Finn L. & Davidsen A/S har optimeret sit indkøb med KlarPris, og fået større udbytte af de penge, de bruger på materialeindkøb årligt. Desuden fortæller Lasse, at faktura-analysen er så enkel, at arbejdet let kan overlades til én bogholder.