En nemmere hverdag med KlarPris

Funktioner udviklet til el- og VVS-branchen

KlarPris er skabt til den tekniske installationsbranche.

Vi forstår branchens arbejdsflow, udfordringer og krav, og derfor er hele KlarPris systemet designet til at effektivisere indkøbsprocessen og lette hverdagen for både montører, administration og ledelse.

Spar penge på indkøb

Med KlarPris får du fuldt overblik over priser på tværs af leverandører og producenter. Det gør det nemt at sammenligne priser og altid gøre det bedste køb.

Spar tid i hverdagen

KlarPris samler alle dine leverandører og priser ét sted, så du nemt og hurtigt kan bestille alle de materialer, du har brug for.

Altid lige ved hånden

Med KlarPris har du adgang til alt dit indkøb med bare ét login. Tag KlarPris med på farten og få prisoverblik og nem adgang til indkøb – uanset hvor du er.

Sådan bruger du KlarPris i hverdagen

Når du bruger KlarPris som dit digitale indkøbssystem, får du adgang til en række funktioner, der gør indkøbsprocessen nemmere, billigere og langt mere overskuelig.

Indkøb & Pris-sammen­ligning

Sammenlign priser på samme produkt på tværs af leverandører og grossister – og køb ind direkte i ét samlet overblik. Vælg den bedste pris og bestil med få klik.

Sortiment­styring

Marker foretrukne leverandører og producenter, så hele virksomheden handler efter samme indkøbs- og kvalitetspolitikker. Det sikrer ensartede køb og minimerer fejl.

Ekspreslevering & afhentning

Send afhentningsordrer eller bestil materialer til levering, når du har brug for det. KlarPris viser nærmeste leverandør med varen på lager, så du hurtigt kan få det, du mangler, mens du er på farten.

Fakturakontrol

Automatisk tjek og kontrol af dine fakturaer, hvor prisforskelle bliver fanget af systemet, uden du behøver at gøre noget. Du undgår tidskrævende gennemgange og økonomiske fejl.

Kalkulation

Udregn tilbud hurtigt og nemt med KlarPris’ brugervenlige kalkulationsmodul KlarCalc. Kalkulationsmodulet er et tilvalgsprodukt i KlarPris.

Analyseværktøj

Optimer forretningen med værdifuld data fra analyseværktøjet. Få indblik i indkøbsmønstre og identificér muligheder for optimering og besparelse. Analyseværktøjet er et tilvalgsprodukt i KlarPris

to mænd kigger på mobil - dynamisk indkøbssystem til håndværkere

Funktioner udviklet til el- og vvs-branchen

Installationsbranchens foretrukne indkøbsværktøj

KlarPris er installationsbranchens foretrukne indkøbsplatform, udviklet til at gøre det nemmere og mere effektivt for installatører, at håndtere deres materialekøb.

Med KlarPris samles alle dine leverandører, producenter og grossister ét sted, så du får fuldt overblik over priser, lagerstatus og levering.

Platformen er et brugervenligt, cloudbaseret værktøj, tilgængeligt både på computer og mobil. Det er skræddersyet til branchens behov og indeholder funktioner udviklet til el- og VVS-branchen. Det gør det muligt at spare tid, minimere fejl og sikre bedre indkøbsvilkår – alt sammen uden at gå på kompromis med fleksibilitet og kontrol.

Særlige fordele for kæder

Er du en kæde med flere virksomheder?

KlarPris tilbyder særlige funktioner, der er udviklet til kæder med flere virksomheder eller afdelinger. Fokus er på fælles overblik, ensretning og stærkere samarbejde med leverandører og producenter.

Håndværker arbejder på elskab

Få et indblik i, hvordan KlarPris virker

Start demo’en herunder for at få et indblik i KlarPris. Vil du gerne have en mere dybdegående introduktion og gennemgang af KlarPris, så book en demo med en vores salgskonsulenter. Vi tager dig igennem systemet og finder sammen ud af, hvordan KlarPris kan dække dine behov i hverdagen.

Ofte stillede spørgsmål

KlarPris tilbyder en lang række funktioner, der gør indkøb nemmere. Du får indkøb og prissammenligning, sortimentstyring, fakturakontrol, ekspreslevering og -afhentning, kalkulation og analyseværktøj – alt sammen samlet i ét digitalt system. Læs meget mere om det her på siden.

Ja. KlarPris kan tilpasses kædeforeningers behov og understøtter både fælles indkøbsaftaler og individuelle leverandøraftaler.

KlarPris tilbyder særlige funktioner, der er udviklet til kæder med flere virksomheder eller afdelinger. Fokus er på fælles overblik, ensretning og stærkere samarbejde med leverandører og producenter.

Start en dialog

Få styr på indkøbet med KlarPris

Der er ingen tvivl om, at digitalt og dynamisk indkøb er langt mere effektivt. Med KlarPris får du alle indkøbsfunktioner samlet ét sted. Det betyder, at dine medarbejdere kun behøver ét værktøj til hele indkøbsprocessen.

Gør som tusindvis af andre fagfolk: Vælg KlarPris og få styr på indkøbet.