KlarPris er et klassisk indkøbssystem, der udregner dine nettopriser, så du får det totale overblik. Vores indkøbssystem er branchens ældste, og vi har brugt mange år på at udvikle de bedste features.
Indkøbsmodulet er grundmodulet i KlarPris. Det er her du aktiverer leverandører, indlæser aftaler, opretter brugere og håndterer selve indkøbet.
Modulet giver dig også adgang til en række funktioner, bl.a. det eneste kategorisystem på markedet der viser billeder hele vejen igennem søgning, samt favoritlister der bruges til at gemme varer på, så de hurtigt kan findes og genkøbes.
Indkøbsmodulet understøtter alle de leveringstyper som grossisterne tilbyder.
Med projektmodulet kan du indlæse, monitorere og håndtere dine projekter. Når projektet er indlæst, kan du løbende holde øje med hvordan det skrider frem.
Du kan bl.a. se hvem der er er projektlederen, hvad aftalesummen lyder på, hvor meget der er handlet for per dags dato, og hvor stor en andel af det samlede køb der er handlet udenfor aftalen. Du kan naturligvis også se, hvordan dette påvirker økonomien i projektet.
Projektmodulet er uundværligt for dig der laver mange projekter, og gerne vil sikre dig, at de skaber profit.
Fakturakontrollen kontrollerer dine fakturaer, så du sikrer dig, at dine fakturaer stemmer overens med dine indkøbsaftaler.
Fakturakontrollen tjekker dine fakturaer, lige meget hvor og hvordan ordren er blevet foretaget. Det vil sige at fakturakontrollen også kan tjekke faktura på de ordre som ikke er handlet via KlarPris.
Du kan hurtigt løbe dine fakturaer igennem, og se om der er fundet en difference. Skulle det være tilfældet kan du downloade og sende en rapport til grossisten, der viser hvor fejlen er lavet.
Sortiment-modulet er et værdiskabende modul hvis du ønsker at ensrette virksomhedens indkøb på tværs af afdelinger og medarbejdere.
Med dette modul kan du uploade din virksomheds logo, og sætte logoet på jeres foretrukne producenter. Når medarbejderne fremsøger varer, vil de kunne se virksomhedens logo ud for de producenters varer, som virksomheden har markeret som deres foretrukne.
Dermed ved medarbejderne, hvilke producenter og varer de skal vælge.
Business Intelligence giver dig indblik i virksomhedens indkøbsdata på tværs af grossister, leverandører og producenter. Værktøjet viser bl.a. hvordan I som virksomhed køber og får jeres varer leveret, og hvordan det påvirker jeres profit.
I får også indsigt i, hvilke varer I bør handle anderledes, og hvilke producenters varer I har købt mest af.
KlarCalc er et cloudbaseret kalkulationssystem til den visionære installatør, som er klar til den digitale fremtid. Tunge, gammeldags og unødvendige funktioner er skåret væk, så du får et nemt, brugervenligt og tidsbesparende system.
KlarCalc er lavet sammen med nogle af branchens førende producenter, for at sikre at alle enheder afspejler virksomheden, og de indkøbsmønstre de fleste installatører har.
Står ud ude ved kunden og mangler varer? Ingen problemer, bare find din mobil eller tablet frem, åben KlarPris’ app og bestil de varer du skal bruge.
Indkøbssystemet understøtter alle de leveringsformer som grossisterne bruger, så du kan få dine varer lige så hurtigt som grossisterne kan levere dem.