Abonnementer

Her kan du se de forskellige KlarPris abonnementer vi tilbyder.

Vi sikrer, at din virksomhed får den effektiv start på digitalt indkøb, med en grundigt opstartsforløb, når du vælger et abonnement med over 2 brugere på KlarPris platformen.

Din virksomhed faktureres to gange årligt, for den månedlige abonnementspris på KlarPris platformen.

Kontakt os på 69 15 50 70, hvis du ønsker du yderligere information om vores abonnementer, funktioner eller priser, så vi kan hjælpe dig med at finde den bedste indkøbsløsning til din virksomhed.

 

Light

Basic

Standard

Professional

Enterprise

Customized

Kompatibel med

Indkøbspakke

Brugere 2 Brugere 5 brugere 20 brugere 50 brugere 100 brugere Efter aftale
Datamængde Op til 1. mio DKK årligt Op til 3 mio. kr. årligt Op til 6 mio. kr. årligt Op til 15 mio. kr. årligt Op til 30 mio. kr. årligt Efter aftale
Indkøbssystem
Favoritlister
Import / Export fra Excel
Fakturakontrol
Datadeling
Flere konti
Salgspriser
Hurtig levering
EDI
Modtagekontrol
Prokuragrænser
Single Sign-On (SSO)

Tilvælg datapakke

Business Intelligence
Projektstyring
Sortimentsvarer
Brandet løsning

Digitaliser tilbudsprocessen med KlarCalc

KlarCalc er et brugervenligt beregnings- og tilbudsværktøj i én samlet digital løsning der sikrer, at du hurtigt kan lave præcise beregninger, når du afgiver tilbud og frigiver tid til, at fokusere på kunden.

Her kan du se vores fire KlarCalc abonnementer.

KlarCalc kan integreres i KlarPris platformen, så du kan optimere virksomhedens indkøbsstrategi og strømline arbejdsgange på tværs af forretningen.

Har du spørgsmål til vores abonnementer?

Kontakt os på 69 15 50 70, hvis du ønsker du yderligere information om vores abonnementer, funktioner eller priser, så vi kan hjælpe dig med at finde den bedste indkøbsløsning til din virksomhed.