Med markedspladsen kan Allan Villadsen A/S hurtigt lave gode tilbud til kunderne!

”Jeg bruger 50% mindre tid på at søge når jeg bestiller varer, fordi jeg har en samlet oversigt ét sted, og ikke skal ind hos hver enkelt leverandør!

Christian Johansen
Serviceleder hos Allan Villadsen A/S.

Udfordring: For meget administration ved indkøb.

Allan Villadsen A/S har ca. 10.000 sager om året, og virksomhedens tidligere indkøbssystem kunne ikke håndtere det administrative arbejde forbundet med alle sagerne. Derfor begyndte Christian Johansen at lede efter en platform der kunne lette den administrative byrde, og samtidig give virksomheden et overblik over deres leverandører.

 

Løsning: Alt indkøb på én platform!

Jeg søgte ganske enkelt efter en platform på Google og fandt på denne måde KlarPris,” fortæller Christian Johansen. Han var hurtigt til at afprøve markedspladsen, fordi den samler alle leverandører ét sted, giver et overblik over hvor hver enkelt vare købes bedst. Det betyder at virksomheden hurtigt kan lave gode tilbud til kunder, fortæller han med et smil på læben.

 

Resultat: 50% mindre tid bruges på indkøb.

Virksomheden mærkede hurtigt en forskel efter de begyndte at bruge markedspladsen, og som Christian Johansen forklarer; ”Hvis vi splitter en materialeliste ud på flere leverandører, kan vi faktisk minimere vores udgifter med 10-15%,” siger han og fortsætter;

”Jeg bruger også 50% mindre tid på at søge når jeg bestiller varer, fordi jeg har en samlet oversigt ét sted, og ikke skal ind hos hver enkelt leverandør.

 

Om virksomheden

Efter mange år i branchen med utallige opgaver, har de ansatte i Allan Villadsen A/S stor erfaring og brede kompetencefelter. Virksomheden håndterer ca. 10.000 sager om året og beskæftiger en række specialuddannede medarbejdere.

Prøv KlarPris gratis i 14 dage!

KlarPris bruges dagligt af mere end 1400 virksomheder.
Prøv selv platformen og se hvor nemt du kan optimere jeres indkøb!

Prøv det gratis