Allan Villadsen A/S laver hurtigt gode tilbud til kunderne, fordi de handler via KlarPris!

”Jeg bruger 50% mindre tid på at finde varer, når jeg bruger KlarPris, fordi jeg har en samlet oversigt. Så skal jeg ikke ind på alle leverandørnes webshop.

Christian Johansen
Serviceleder hos Allan Villadsen A/S

Udfordring: For meget administration ved indkøb

Allan Villadsen A/S har ca. 10.000 sager om året. Det kunne det tidligere indkøbssystem ikke håndtere rent administrativt. Derfor begyndte Christian Johansen at lede efter et alternativ, der kunne lette den administrative byrde, og give virksomheden et overblik over deres leverandører.

 

Løsning: Alt på én platform

Jeg søgte ganske enkelt efter et indkøbsplatform for håndværkere på Google, og fandt KlarPris,” fortæller Christian Johansen. Han var hurtigt til at afprøve platformen, fordi den samler leverandører og varer ét sted, og viser ham, hvor hver vare købes til den bedste pris. Det betyder at virksomheden hurtigt kan lave gode tilbud til kunder, fortæller han med et smil på læben.

 

Resultat: 50% mindre tid bruges på indkøb

Virksomheden mærkede hurtigt en forskel, efter de begyndte at bruge platformen, og som Christian Johansen forklarer; ”Hvis vi splitter en materialeliste ud på flere leverandører, kan vi faktisk minimere vores udgifter med 10-15%,” siger han og fortsætter;

”Jeg bruger også 50% mindre tid på at finde varer, når jeg bruger KlarPris, fordi jeg har en samlet oversigt. Så skal jeg ikke ind på alle leverandørernes webshop.

 

Se videoen: Sådan virker KlarPris

Prøv KlarPris i 14 dage!

Indkøbssystemet bruges dagligt af mere end 2500 virksomheder.

Prøv systemet gratis, og se hvor nemt du får overblik over dit indkøb og dine data!

Prøv det gratis