Per har fået overblik over indkøbet!

”Jeg kan sammenligne mine reelle priser på platformen, og det giver mig overblik over mit indkøb!”

Per Poulsen
VVS-installatør, Sprattenborg Smedie ApS.

Problem: Der var ikke tid til at sammenligne varer og priser

Per havde en hovedleverandør, som han plejede at købe varer hos. Nogle gange havde han lyst til at slå priserne op og sammenligne med andre leverandører, men det var en tidskrævende proces der sjældent var tid til.

 

Løsning: Alt samlet på én platform

I dag bruger Per KlarPris når han skal købe varer. Søgefunktionen er en af favoritterne, fordi han kan nøjes med at søge på én vare én gang. Platformen finder varen hos alle leverandørerne, og udregner Pers pris hos hver leverandør. Det hele er samlet i en oversigt, så Per med det samme kan se, hvor han får den bedste pris. Han får også forslag til bedre og/eller billigere alternativer, og med ét klik han kan udskifte sine valg.

 

Resultat: Indkøbet er blevet nemt og overskueligt

Per har fået mere fokus på at optimere sit indkøb, især fordi det er blevet så let med KlarPris. Per bruger også Ordrestyring.dk, og samspillet mellem de to platforme har gjort administrationen meget nemmere for virksomheden.

 

Se videoen: Sådan fungerer KlarPris

Prøv KlarPris i 14 dage!

Indkøbssystemet bruges dagligt af mere end 2500 virksomheder.

Prøv systemet gratis, og se hvor nemt du får overblik over dit indkøb og dine data!

Prøv det gratis