Business Controller til konsulentforløb

Danmarks førende B2B indkøbssystem til installationsbranchen søger en erfaren Business Controller til at hjælpe de største danske og svenske installationsvirksomheder med at optimere deres indkøb og forretning.

 

 

Om jobbet:

KlarPris hjælper danske og svenske installationsvirksomheder med at digitalisere og optimere deres forretninger via skræddersyede konsulentforløb. Disse konsulentforløb drives af vores Key Account Managers, som bliver din nærmeste kollegaer.

Sammen skal I drive 10-20 forløb om året, hvor din fornemmeste opgave bliver at optimere selve konsulent-konceptet og processerne, samt at analysere kundens forretningstal, og finde ud af hvor og hvordan kunden kan optimere sin forretning. Med andre ord bliver du vores koncept- og produktspecialist, der sammen med teamet af programmører, og data- og procesansvarlige kommer til at udvikle og forbedre disse forløb.

Din daglige kommunikation vil primært være med resten af teamet, men du vil også snakke med vores kunders regnskabsansvarlige og controllere fra tid til anden.

Jobbet vil primært foregå fra vores kontor på Langebrogade 6B, 4. i København.

 

Din profil:

Du arbejder måske som Business Controller, Analyst eller Indkøber i dag, men drømmer om at hoppe i konsulenttrøjen og hjælpe store virksomheder med at optimere deres forretning vha. spændende software-løsninger.

Du går op i processer, og sætter en ære i at forbedre dem kontinuerligt – faktisk får du en lille sejrsfornemmelse, hver gang du finder noget der kan optimeres. Du er den fødte tovholder, som kan styre flere processer på én gang, og du har både overblikket og koncentrationen til at holde styr på alle detaljerne.

Du brænder for dit arbejde, og din professionalisme, engagement og kvalitet ses tydeligt i dit arbejde og dine resultater. Din passion, potentiale og dit gå på mod vægter mere end din uddannelse.

 

Den optimale profil:

  1. Er stærk i alle kroge af Excel
  2. Har kommerciel forståelse
  3. Har gode analytiske evner
  4. Elsker at nørde tal, og er en ægte talknuser
  5. Har erfaring med MS BI og SQL
  6. Er ikke bange for at ringe til kunden

 

Som person:

Som person passer du perfekt ind i vores kultur hvis du:

  1. Er åben, udadvendt og initiativrig
  2. Har en positiv indstilling
  3. Har gode kommunikative evner
  4. Arbejder selvstændigt, målrettet og resultatorienteret
  5. Har masser af drive og gå-på-mod
  6. Trives i en virksomhed med høje ambitioner

 

Du tilbydes:

En selvstændig hverdag med masser af frihed, fleksibilitet og spændende udfordringer. Vi er en agil virksomhed hvor der ikke er langt fra strategi til eksekvering, og derfor vil mange af dine dage se forskellige ud.

Trods travlheden er der dog altid tid til en omgang bordtennis, et spil dart eller en øl fredag eftermiddag. Hvis du lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø med et godt sammenhold, sjove fællesarrangementer og højt til loftet, så er dette stedet for dig!

Computer og mobil er inkluderet.

Du kommer til at referere til Simon Uldall som er virksomhedens salgschef i virksomheden.

 

Om KlarPris:

KlarPris er en innovativ tech-virksomhed som har udviklet en effektiv one-stop-shopping-løsning, der optimerer indkøbsprocessen både tidmæssigt og økonomisk for B2B-aktører i installations-branchen. Siden vores opstart i 2013 er vi vokset massivt. I dag har vi mere end 2500 kunder på tværs af Norden, Tyskland og Østrig. I 2020 blev vi købt af Kapitalfonden Adelis, som er Skandinaviens største udbyder af software-løsninger til byggebranchen i Skandinavien.

Vi er en ung og dynamisk virksomhed, som primært består af udviklere, brancheeksperter og administrative hænder. Vores hovedkontor ligger i København (Christianshavn), hvor de fleste af dine kommende 17 kollegaer har sin gang.

Læs mere om KlarPris her: www.klarpris.dk

 

Søg jobbet:

Hvis du mener at du har det der skal til, så send dit CV til kerstin@klarpris.dk.

Opstart er hurtigst muligt, og vi vil løbende indkalde til samtaler, så søg jobbet i dag!

Har du spørgsmål eller vil du vide mere om jobbet så kontakt Simon Uldall på telefon 21 45 33 88.

 

Bemærk: Vi har kun brug for dit CV.